Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu. Więcej informacji zamknij
W związku z nową wersją sklepu prosimy o sprawdzenie przed zakupem swojego adresu do wysyłki.
Koszyk Razem: 0,00 zł

Państwo ma 0 produkty w koszyku

Jesteś żadnych przedmiotów w koszyku

Produkt został dodany do koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 pozycji w koszyku.

Wszystkich produktów (brutto).
Całkowite koszty przesyłki (brutto). Darmowa dostawa!
Razem (brutto).
Kontynuować zakupy Przejdź do kasy

1. REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.360CLTH.PL

Nabywcą w sklepie internetowym 

MR CREW S.C.

NIP 525 278 1028

REGON 382 587 265

Zakroczymska 3A

00-225 Warszawa

 może być osoba prawna lub fizyczna.


2. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym MR CREW S.C. oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.

3. Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu.


2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I REALIZACJA

  1. Zamówienia można składać całą dobę każdego dnia roku. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Sklep MR CREW S.C. zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 48 godzin roboczych od momentu złożenia przez Klienta zamówienia.
  2. Rozpatrzenie złożonego zamówienia polega na : sprawdzeniu dostępności zamówionych produktów, sprawdzeniu kompletności wysłanych danych oraz skontaktowaniu się telefonicznie z Klientem celem potwierdzenia danych oraz ilości, rodzaju i ceny zamawianych produktów, jeśli jest to konieczne.
  3. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest poprawne wypełnienie wszystkich pól formularza zawartych w procesie składania zamówienia.
  4. Klient może dodatkowo opisać w “uwagach do zamówienia” swoje prośby lub uwagi odnośnie składanego zamówienia. W takim przypadku dołożymy wszelkich starań aby dołączyć do zamówienia wszystkie uwagi zgodnie z intencją Klienta , jednak nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie niezgodności między informacjami jakie opisał Klient w uwagach do zamówienia, a dostarczonymi w zamówieniu.
  5. Realizacja zamówienia przebiega w trzech etapach a) Klient automatycznie jest poinformowany na wskazany adres mailowy o przyjęciu zamówienia oraz jego zawartości i kwocie do zapłaty. b) Rozpatrzenie zamówienia przez obsługę sklepu c) Wysłanie zamówienia oraz przesłanie informacji o tym na e-mail Klienta. Klient jest informowany na bieżąco drogą mailową o postępach dotyczących jego zamówienia.
  6. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni.
  7. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  8. Klient ma prawo zrezygnować z zakupu danego artykułu w terminie 10 dni od dnia otrzymania zakupionego towaru , jeśli nie jest on używany (UWAGA: nie dotyczy towaru zakupionego z wyprzedaży).
  9. Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od formy płatności i sposobu jej dostarczenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem paczki wysyłamy po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie. Koszt ten jest przedstawiony klientowi przed uregulowaniem należności co umożliwia wycofanie się z transakcji.
  10. Wysyłki zagraniczne odbywają się jedynie po wpłacie pieniędzy na nasze konto.


4. REKLAMACJE I ZWROT oraz WYMIANA PRODUKTU

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827)

2.Klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

3. Do prawidłowej weryfikacji reklamacji, zwrotu, wymiany prosimy o dołączenie do paczki potwierdzenia zakupu w naszym sklepie (paragon / faktura / potwierdzenie przelewu)  oraz formularz zwrotu/wymiany, bądz reklamacyjny. 

3. Link do formularza zwrotu/wymiany produktu: https://360clth.pl/img/cms/360-zwrot_wymiana.pdf

4. Link do formularza rekamacyjnego https://360clth.pl/img/cms/360-reklamacja.pdf

5. Wszystkie paczki prosimy wysyłać na adres: 

    F.H Rabeko/MRCREW, Rzeczna 6, 03-794 Warszawa tel: 601278729, mail: karolina@galeriakoloru.pl

6. Nie przyjmujemy paczek pobraniem, pracownik musi zweryfikować zawarość paczki.

7. Zwrot pieniędzy na konto po zatwierdzeniu zgodności roszczenia wykonujemy w ciągu 7 dni roboczych.

8. Wymianę produktu po po zatwierdzeniu zgodności roszczenia wykonujemy tego samego dnia w którym wpłyneło, bądz nie później niż 5 dni roboczych.


4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wypełnienie formularza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia. 
  2. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych.
  3. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach reklamowych.

Cpanel

Background only applies for Boxed Layout

Proszę czekać...