Regulamin

Regulamin

§1 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.360CLTH.PL

  1. Nabywcą w sklepie internetowym

    MR CREW sp. z o. o.

    NIP: 5214013882
    Aleja Wilanowska 281
    02-730 Warszawa
    może być osoba prawna lub fizyczna.
  2. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym MR CREW oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.
  3. Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu.

 

§2 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I REALIZACJA

  1. Zamówienia można składać całą dobę każdego dnia roku. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Sklep 360 CLTH zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 48 godzin roboczych od momentu złożenia przez Klienta zamówienia.
  2. Rozpatrzenie złożonego zamówienia polega na : sprawdzeniu dostępności zamówionych produktów, sprawdzeniu kompletności wysłanych danych oraz skontaktowaniu się telefonicznie z Klientem celem potwierdzenia danych oraz ilości, rodzaju i ceny zamawianych produktów, jeśli jest to konieczne.
  3. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest poprawne wypełnienie wszystkich pól formularza zawartych w procesie składania zamówienia.
  4. Klient może dodatkowo opisać w “uwagach do zamówienia” swoje prośby lub uwagi odnośnie składanego zamówienia. W takim przypadku dołożymy wszelkich starań aby dołączyć do zamówienia wszystkie uwagi zgodnie z intencją Klienta , jednak nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie niezgodności między informacjami jakie opisał Klient w uwagach do zamówienia, a dostarczonymi w zamówieniu.
  5. Realizacja zamówienia przebiega w trzech etapach a) Klient automatycznie jest poinformowany na wskazany adres mailowy o przyjęciu zamówienia oraz jego zawartości i kwocie do zapłaty. b) Rozpatrzenie zamówienia przez obsługę sklepu c) Wysłanie zamówienia oraz przesłanie informacji o tym na e-mail Klienta. Klient jest informowany na bieżąco drogą mailową o postępach dotyczących jego zamówienia.
  6. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni.
  7. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  8. Klient ma prawo zrezygnować z zakupu danego artykułu w terminie 10 dni od dnia otrzymania zakupionego towaru , jeśli nie jest on używany (UWAGA: nie dotyczy towaru zakupionego z wyprzedaży).
  9. Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od formy płatności i sposobu jej dostarczenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem paczki wysyłamy po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie. Koszt ten jest przedstawiony klientowi przed uregulowaniem należności co umożliwia wycofanie się z transakcji.
  10. Wysyłki zagraniczne odbywają się jedynie po wpłacie pieniędzy na nasze konto.

 

§3 REKLAMACJE I ZWROT oraz WYMIANA PRODUKTU

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827)
  2. Klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  3. Do prawidłowej weryfikacji reklamacji, zwrotu, wymiany prosimy o dołączenie do paczki potwierdzenia zakupu w naszym sklepie (paragon / faktura / potwierdzenie przelewu)  oraz formularz zwrotu/wymiany, bądź reklamacyjny.
  4. Link do formularza zwrotu/wymiany produktu: https://360clth.pl/img/cms/360-zwrot_wymiana.pdf
  5. Link do formularza rekamacyjnego https://360clth.pl/img/cms/360-reklamacja.pdf
  6. Wszystkie paczki prosimy wysyłać na adres:
    MR CREW sp. z o. o.
    Aleja Wilanowska 281
    02-730 Warszawa
    tel: 790 360 099,
    mail: servis@360clth.pl lub 360clth@gmail.com
  7. Nie przyjmujemy paczek pobraniem, pracownik musi zweryfikować zawartość paczki.
  8. Zwrot pieniędzy na konto po zatwierdzeniu zgodności roszczenia wykonujemy w ciągu 7 dni roboczych.
  9. Wymianę produktu po po zatwierdzeniu zgodności roszczenia wykonujemy tego samego dnia w którym wpłynęło, bądź nie później niż 5 dni roboczych.

 

§4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wypełnienie formularza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia.
  2. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych.
  3. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach reklamowych.

.

Bądź na bieżąco!

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

To top